جلسه قرآن
جلسه اُنس با قرآن سه شنبه شبها ساعت 21 در حسينيه سقرجوقيهاي مقيم تهران تشكيل مي شود مسئولين جلسه از كليه همشهريان عزيز دعوت بعمل آورده اند.
+ نوشته شده در ۱۳۹۰/۰۷/۰۹ ساعت توسط سقرجوقي
|
براي ارسال خبر وتصاوير جديد از روستاي سقرجوق به آدرس sagarjog1@yahoo.com ارسال و